Ben bijna klaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Gerritsen - WaarBenJij.nu Ben bijna klaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Gerritsen - WaarBenJij.nu

Ben bijna klaar

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Kom zo online hoor moe, nog 15 minuutjes!

hele dikke kus alvast!
San

  • 23 Februari 2007 - 19:24

    Papa:

    Dat wordt tijd. We wachten al vanaf 17.00 uur.

  • 25 Februari 2007 - 17:07

    Janneke:

    lieve san
    ik mis je heel erg maar nog maar een paar maanden

    kus janna

  • 26 Februari 2007 - 05:01

    Jannicke:

    Sanneke! You've got mail!
    Succes meiske en tot snel maar weer!
    Kus

  • 26 Februari 2007 - 09:13

    Nicolet:

    mooi dat je in ieder geval post hebt gekregen. Dan ga ik de rest van de post zo op de brievenbus doen. Houd ik lekker de postbode aan het werk. Ze moeten weten dat Sanne daar nu woont.

  • 26 Februari 2007 - 18:26

    Aldihenktimogerwin:

    Hoi Sanne, aan de foto's te zien heb je het daar lekker naar je zin. aldi haar collega heeft al een berichtje ontvangen van huize Samuel, je bent al geweest, vlot hoor! Veel liefs.

  • 26 Februari 2007 - 18:40

    Marinda:

    Hey San,
    Ik wilde je nog ff laten weten dat ik het echt super vond om je ff te horen. Mis je wel erg hoor, maar gelukkig nog maar 3 maanden, 3 weken en 2 dagen. Zo om..... hoop ik!
    Knuffels Marinda

  • 27 Februari 2007 - 08:05

    Tante Gerda:

    lieve Sanne
    Toch leuk om elke dag post te krijgen. Gefeliciteerd met de verjaardag van Janneke. Hou je haaks.
    liefs tante Gerda

  • 27 Februari 2007 - 15:24

    Nicolet:

    gefeliciteerd met je zussie!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Eindstage op Suriname! (L)eraar(I)n(O)pleiding Basisschool

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 30683

Voorgaande reizen:

23 Januari 2007 - 19 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: